Starum - Bo- og administrasjonsmedarbeider/logistikkmedarbeider 150 % engasjementstilling 6-12 mnd med mulighet for forlengelse

25.06.2015
Starum transittmottak for enslig mindreårige asylsøkere er under etablering. Mottaket ligger i Østre Toten kommune, og vil ha inntil 60 plasser for enslige mindreårige asylsøkere i alderen fra 15 til 18 år. Ungdommene bor i mottak mens de venter på å få behandlet sin søknad om asyl. Botiden i transittmottak er begrenset til 2-10 uker og det legges til rette for informasjonsprogram, enkel norskundervisning og fritidsaktiviteter. Mottaket har døgnbemanning og matservering.

Vi skal tilsette to personer i de administrative stillingene som bo- og administrasjonsmedarbeider.

Dere vil få ansvar for:
  • Å være mottaksleders nærmeste støttespillere og tilrettelegger for de økonomiske og administrative oppgavene, beboerlogistikk, avreiser/ankomster
  • Mottakets økonomistyring i SESAM, utbetalinger, refusjoner, bilagskontroll.
  • Beboerregistrering, arkiv og dokumentasjon
  • Å sørge for at mottaket har gode rutiner for administrasjon og økonomistyring.
  • Å se løsninger i de daglige utfordringene.
  • Å være en brobygger som både skaper og utvikler gode relasjoner mellom kollegaer, beboere og lokalsamfunnet.
 
Ønskede kvalifikasjoner:
  • Minimum ettårig utdanning innenfor økonomi/regnskap
  • Kunne jobbe strukturert, effektiv og selvstendig
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • Gode samarbeidsevner og godt humør
  • Liker å jobbe i et mangfoldig miljø

Vi tilbyr:
  • Et flerkulturelt arbeidsmiljø!
  • En mulighet til å skape noe unikt!
  • Utfordrende arbeidsoppgaver og faglig utvikling
  • Lønn ihht tariffavtale

Mottaket vil ha en driftstid fra 6-12 mnd med mulighet for forlengelse.

I henhold til Utlendingslovens § 97 stilles krav om politiattest for �� jobbe i mottak. Vi krever også gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig og gyldig norsk førerkort klasse B.

Hvis dette høres spennende ut kan du være personen vi leter etter! Vi håper du søker. Vi ønsker et mangfold i våre arbeidsmiljøer og vil oppfordre kvalifiserte menn og kvinner med norsk eller utenlandsk bakgrunn til å søke.

Skriftlig søknad med CV til: stillinger.starum@linkmottak.no 
KUN E-POST!

Mottaket skal etableres på kort tid, derfor vil intervjuer og tilsettinger skje fortløpende, ogs�� etter oppstartdato 13.07.15.
 
Søknadsfrist snarest
 
 































































































































































































































 
66 69 60 08
73 18 61 00
37 16 25 00
61 16 24 60
40 67 54 22
70 00 96 90
45 96 89 73
69 89 90 40
47 93 84 00
47 87 60 60
48 84 93 00
Daglig leder:
Hallstein Saunes
hallstein@linkmottak.no
+ 47 48 89 85 48

Styreleder:
Morten Jørgensen
jorgensen@linkmottak.no
+ 47 95 94 09 95
LINK AS
Postboks 527
4665 Kristiansand

ORG.NR. 880 403 982
Følg oss
KONTAKT DRIFTSOPERATØR
Vi støtter
KONTAKT VÅRE MOTTAK